Gary Vaynerchuk jest globalnym przedsiębiorcą, autorem bestsellerów New York Timesa, mówcą, osobowością internetową, inwestorem oraz wizjonerem w kwestiach marketingu oraz mediów społecznościowych. Doradza przedsiębiorcom oraz twórcom internetowym w kwestiach wizerunkowych, promocyjnych i strategii rozwoju biznesu. Jest bardzo aktywny w social mediach. Posiada swój program #AskGaryVee na YouTube, w którym rozmawia ze znanymi osobami na tematy dotyczące rozwoju, biznesu, marketingu, wizerunku, motywacji i wiele innych, które pomagają w działaniach biznesowych osób oglądających ten kanał. Gary jest właścicielem firmy VaynerMedia oraz VaynerX. Prowadził również kanał dotyczący wina Wine Library TV, którego tworzenie rozpoczął w 2006 roku. Jest postacią, która przewiduje trendy w mediach społecznościowych i kierunek w jakim będą zmierzać w przyszłości.

O czym jest książka?

W swojej najnowszej publikacji Gary pokazuje na bazie doświadczeń swoich fanów, jakie odnieśli sukcesy na przestrzeni dziewięciu lat po wydaniu i przeczytaniu jego pierwszej książki “Wybij się!”. Opisuje przykłady ciężkiej pracy osób, które wdrożyły jego porady i zyskały sławę w mediach społecznościowych. Dzięki podjęciu odpowiednich kroków czytelniczy jego pierwszej książki byli zdolni do porzucenia swojej dotychczasowej pracy i skupili się na zarabianiu pieniędzy online. Oczywiście nie była to łatwa droga, ponieważ wymagała wielu wyrzeczeń i ciężkiej pracy oraz nauki. Bardzo często po godzinach pracy do późnych godzin nocnych. Autor pokazuje zmagania swoich fanów i na podstawie ich historii uzupełnia je o nowe zalecenia jak zaistnieć w social mediach. Objaśnia kanał dotarcia do potencjalnych odbiorców, który sprawdzi się w naszym wypadku. Czy będzie to Facebook, Instagram, Snapchat, Twitter, Musica.ly, YouTube czy też Podcasty. Wybór należy do nas, wszystko zależy od naszych preferencji i sposobu w jaki chcemy docierać do szerszej publiczności.

Dla kogo jest ta publikacja?

Książką zainteresują się z pewnością osoby prowadzące własne biznesy oraz te, które pragną zaistnieć w mediach społecznościowych. Porady umieszczone w książce i namacalne przykłady, pomogą rozwinąć tradycyjne biznesy oraz usprawnić podjęte już działania online. Gary podpowiada co należy zrobić oraz uświadamia, jak ważna jest niezwykle ciężka praca w osiągnięciu wielkiego i trwałego sukcesu. Nie ma drogi na skróty, a jeśli ktoś chce nią pójść, to niestety szybko przekona się o kruchości takiego podejścia. Osoby opisane w książce pokazują jak od zera zbudować biznesy online warte miliony dolarów. Pokazują jak zdobywać przychylność fanów, kontrakty z markami i dawać ogromną wartość swoim fanom.

Czy warto przeczytać?

Dla osób zainteresowanych działaniami w mediach społecznościowych jest to pozycja obowiązkowa. Dowiecie się z niej jak budować silną markę osobistą i przebijać się ze swoimi treściami do szerszego grona osób w internecie. Dowiecie się do czego służy każda z wymienionych w książce platform i jakie kroki należy podjąć by zaistnieć. Gary przewiduje co może wydarzyć się za kilka lat w social mediach i jakie mogą przybrać kształt. Warto już teraz dowiedzieć się jaka przyszłość czeka na tym polu. Im wcześniej zdobędziecie wiedzę na ten temat wym szybciej będziecie mogli zareagować i pokierować właściwie swoimi działaniami na portalach społecznościowych. Co z pewnością przełoży się na Wasz olbrzymi sukces.

Wrażenia

Polecam gorąco tę książkę każdemu miłośnikowi mediów społecznościowych i fanom Garyego Vaynerchuka. Znajdziecie w niej wiele inspirujących historii dotyczących promowanie swojej osoby i własnych produktów online. Jest to publikacja, którą czyta się jednym tchem i z ogromną przyjemnością. Zawiera wiele cennych wskazówek i mobilizuje do działania i niepoddawania się. Sukces w jedną noc nie istnieje, potrzeba czasu by przebić się w świecie cyfrowych mediów. Od Ciebie zależy czy wsiądziesz do pociągu zwanego social mediami. Może okazać się, że jest to coś czego właśnie brakowało w Twoim biznesie i działaniach promocyjnych.

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *