Sprzedaż wiąże się nie tylko z dobrym produktem lub usługą. Trzeba jeszcze odpowiednio zakomunikować potencjalnym nabywcom o istnieniu danej firmy i oferty. Odpowiednie słowa, gdy zostaną właściwie użyte, mają tę moc, że potrafią przekonać ludzi do zakupu, a przypadkowe ich użycie, skazuje nawet najlepszy produkt na porażkę. By uniknąć losowych efektów, warto sięgnąć po fachowe techniki copywriterskie, które pomogą przedstawić oferowane produkty w najlepszym świetle. Z pomocą w tym temacie przychodzi Ewa Szczepaniak ze swoją najnowszą książką “101 technik copywritingu sprzedażowego. Zachęcaj. Zachwycaj. Zarabiaj”. W tej publikacji znajdują się konkretne wskazówki, na zaprezentowanie oferty w takim świetle, by klienci poczuli potrzebę skorzystania właśnie z naszej propozycji sprzedażowej. Jest to praktyczna i pomocna książka, która nie tylko pomaga zdobyć biegłość w pisaniu tekstów sprzedażowych, ale również pozwala zastosować każdą technikę natychmiast po przeczytaniu. Trudno o bardziej praktyczny poradnik dla sprzedawców, copywriterów i osób pragnących usprawnić swój arsenał słów w kontekście sprzedaży.
Wskazówki z codziennej pracy
Nie dość, że autorka używa zrozumiałego języka, z przejrzystym przedstawieniem swojej wiedzy, to prezentuje także przykłady ze swojej codziennej pracy. Dzięki temu mamy możliwość zajrzenia za kulisy pracy zawodowego copywritera, co pozwala nam dowiedzieć się, z czym trzeba mierzyć się, gdy pisze się teksty sprzedażowe dla klientów. Oczywiście nie ma złotej metody na napisanie skutecznego komunikatu, lecz dziesiątki przykładów potrafią pokazać, w jaki sposób można skonstruować własny przekaz o produktach i usługach jakie się oferuje. Książka daje szereg drogowskazów, według jakich można podążać i tworzyć odpowiednie przekazy, dostosowane do naszych potrzeb. Poza wiedzą z własnego doświadczenia, autorka czerpie garściami z doświadczeń światowej klasy copywriterów, co pokazuje nam, że opisywane techniki można stosować bez względu na szerokość geograficzną. Dodatkowo otrzymujemy informacje dotyczące zachowań klientów na bazie przeprowadzonych badań. Co powoduje, że nie mamy do czynienia z subiektywnym postrzeganiem skuteczności techniki, jakie prezentuje autorka.
Nowe zasoby w arsenale
Z książki można wydobyć mnóstwo cennych wskazówek i wdrożyć je praktycznie od razu. Jeśli tworzycie teksty sprzedażowe, to po przeczytaniu już pierwszej techniki, jesteście w stanie usiąść do komputera i zmodyfikować stworzoną przez siebie ofertę. Często drobna zmiana może doprowadzić do spektakularnych efektów. Często nie chodzi nawet o same słowa, ale zwrócenie uwagi klienta na właściwą rzecz lub stworzyć przejrzystość, jaka będzie sprzyjać w odbiorze tekstu sprzedażowego. Być może nie każda opisane techniki będzie skuteczna w każdej branży, ale na pewno w trakcie lektury zdobędziecie arsenał pomocnych podpowiedzi, by tworzyć coraz lepsze ofertowe komunikaty. Ta publikacja może być doskonałym podręcznikiem dla każdego, kto prowadzi firmę, pracuje w sprzedaży lub marketingu. Bez wiedzy zawartej w książce trudno wyobrazić sobie prowadzenie działalności gospodarczej i skuteczne promowanie produktów czy usług. Mamy tutaj nie tylko absolutne podstawy stworzenie tekstów, ale i ich znacznie bardziej zaawansowane techniki, które pozwalają wgryźć się w umysł klienta i zachęcić go do skorzystania z naszej oferty.
Podsumowanie
Książka “101 technik copywritingu sprzedażowego. Zachęcaj. Zachwycaj. Zarabiaj” to fascynująca podróż po meandrach tworzenia tekstów sprzedażowych i technikach copywriterskich. Za pomocą tej publikacji eksplorujemy świat słów i komunikatów, jakie mają za zadanie sprawić, by klienci zwrócili uwagę na to co proponujemy. Nie jest łatwo przedrzeć się w gąszczu innych ofert, ale jak dowodzą opisane przez autorkę techniki, można je tak skonstruować, że to właśnie nasze komunikaty przebiją się i przykują uwagę potencjalnych klientów. Koniecznie sięgnijcie po tę książkę, która pozwoli Wam zdobyć niezwykle skuteczną i praktyczną wiedzą, z jakiej możecie korzystać każdego dnia w różnorodnych sytuacjach, zarówno zawodowych, jak i prywatnych.