Większość osób kojarzy Nergala jako muzyka i frontmana znanego na całym świecie zespołu Behemoth. Mimo iż jest to jego główna aktywność, to dodatkowo zajmuje się prowadzeniem różnego rodzaju interesów. Dzisiaj przedstawiam Wam biznesowe oblicze tej niezwykle interesującej i inspirującej postaci. 

Marka Behemoth

Behemoth to nie tylko nazwa zespołu, ale również marka która posiada w swojej ofercie mnóstwo różnego rodzaju produktów. Są to m.in kawy, piwa produkowane przez browary Perun i Kings County Brewers Collective, a nawet karma dla psów. Do tego dochodzą gadżety zespołu w postaci koszulek, bluz, płyt, biżuterii czy akcesoriów – które dostępne są w oficjalnym sklepie internetowym zespołu behemoth-store.pl. 

Bogata oferta

Nergal rozbudował w taki sposób markę swojego zespołu, że jego logo pojawia się na wielu produktach, które nie wiążą się bezpośrednio z muzyką. Oczywiście wszystko jest wyważone pod względem otoczki i gatunku muzyki który wykonuje zespół. Widać również po finalnych efektach, że towary wykonane są z należytą starannością i cechują się dobrą jakością. Kierunek rozwoju nowych produktów wydaje się być doskonale przemyślany. Nie dochodzi do takich sytuacji, że jest tego mnóstwo w jednym czasie. Tylko stopniowo są rozwijane i wprowadzane na rynek kolejne – które będą potrafiły zaskoczyć i zaciekawić odbiorców. Patrząc na aktualną ofertę można być ciekawym, czym w przyszłości zaskoczy nas zespół i co wprowadzi do swojej już bogatej oferty. Należy dodać że produkty ze sklepu internetowego są dostępne i dostarczane do ludzi z najdalszych zakątków świata. 

Globalny sukces

Zespół Behemoth to dobrze naoliwiona maszyna pod względem muzycznym, koncertowy, wizerunkowym oraz biznesowym. Praktycznie większość aktywności zamienia się w ogromny sukces. Doceniają to fani i klienci w wielu krajach na świecie. Warto dodać że we współpracy z marką gitar ESP – Nergal stworzył własny model gitar sygnowanych swoim nazwiskiem. Z biznesowego punktu widzenia jest to kolejne dobre posunięcie. Pozwala to na wypromowanie firmy produkującej gitary, sam zespół jak i postać założyciela zespołu.

Manager z otwartą głową

Poza aktywnością związaną bezpośrednio z muzyką Nergal zajmuje się również prowadzeniem barber shopów Barberian Academy & Barber Shop oraz kliniki medycyny estetycznej – Barberian Esthetic. Jak sam wspomina w wywiadach, czerpał inspirację do stworzenia barber shopu w różnych zakątkach świata. Podpatrując działalność, wystrój i sposób działania różnego rodzaju salonów fryzjerskich dla mężczyzn na całym świecie. I w końcu nadszedł czas aby otworzyć oryginalne i ciekawe miejsce w Polsce. Pierwszy salon Barberian został otworzony w 2014 roku w Warszawie. Aktualnie istnieją już cztery takie miejsca, trzy w samej stolicy oraz jeden w Gdańsku. Natomiast na początku 2019 roku został otworzona pierwsza klinika Barberian Esthetic. W tych miejscach mężczyźni mogą zadbać o swoje włosy, brodę i skórę. Dodatkowo można zrelaksować się podczas rozmowy z osobami przebywającymi w tych miejscach. Do dyspozycji gości jest oczywiście piwo marki Behemoth oraz inne napoje alkoholowe i nie tylko. 

Marketing i promocja z wizją

Trudno byłoby osiągnąć tak wielki sukces, gdyby nie dobre wyczucie czasu i skuteczne działania promocyjne Nergala w kwestiach związanych z zespołem Behemoth oraz innymi aktywnościami biznesowymi. Nawet najlepszy pomysł nie przełoży się na sukces, jeśli nie jest poparty odpowiednim planem i strategicznymi decyzjami. Właściwe i skuteczne ruchy marketingowe przekładają się na uzyskiwane efekty. Widząc to co osiąga na co dzień Nergal i jego współpracownicy można śmiało stwierdzić, że znają się na rzeczy i dokładnie planują swoje aktywności na każdym kroku. Można odnieść wrażenie że jedno działanie napędza drugie i wszystko zazębia się ze sobą doskonale. Gołym okiem można zauważyć, że działania artystyczne w połączeniu z właściwym zarządzaniem i marketingiem przynoszą spektakularne efekty. 

Właściwe decyzje 

Nergal jest założycielem zespołu Behemoth i od początku zajmował się jego promocją, zarządzaniem i nawiązywaniem kontaktów. Jak widać po sukcesach zespołu, jak również innych przedsięwzięć – z powodzeniem odnajduje się w prowadzeniu biznesu. Dzięki rozbudowanej sieci kontaktów, które nawiązuje na całym świecie, potrafi stworzyć cenne relacje obfitujące w nowe projekty biznesowe. Warto śledzić to co robi Adam Darski, ponieważ można czerpać od niego inspirację i uczyć się strategicznego myślenia oraz promocji. Jest 100% praktykiem, o czym świadczą wyniki które uzyskuje. Poza sukcesem finansowym należy docenić stworzone przez niego przedsięwzięcia oraz markę osobistą. Jest ona rozpoznawalna na całym świecie i mocno zakorzeniona w świadomości odbiorców. 

Przyjrzyjcie się bliżej tej ciekawej postaci, z pewnością niebawem usłyszymy o kolejnych ciekawych projektach z jego udziałem. Jeżeli chcecie bliżej poznać sylwetkę Nergala, to możecie sięgnąć po książkę “Spowiedź heretyka. Sacrum Profanum” autorstwa Piotra Weltrowskiego i Krzysztofa Azarewicza. 

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *