Bardzo często można odnieść wrażenie, że jesteśmy atakowani nachalnymi reklamami i na siłę próbuje nam się wcisnąć różnego rodzaju produkty. Jest to jedna z najgorszych form sprzedaży, która w ogromnym stopniu odstrasza klientów. Kolejnym przewinieniem jest nieuczciwe zachowanie handlowców w sytuacji gdy się nami manipuluje i wychodzimy ze sklepu z produktami – których nie potrzebujemy i nie zamierzaliśmy nawet kupić. Klientów powinno się zachęcać do tego aby sami u nas kupowali, poprzez pozytywny przekaz i interesujące reklamy. Możemy przedstawić potencjalnym klientom korzyści płynące z zakupu naszego towaru i pozostawić podjęcie decyzji im samym – bez nagabywania. Właśnie taki sposób sprzedaży preferuje i rekomenduje Wojciech Woźniczka w swojej najnowszej książce “Nie sprzedawaj! #Pozwólkupić” – czyli umożliwienie zakupu, w przeciwieństwie do wciskania ludziom towaru.

O czym jest książka?

Publikacja jest o tym jak zachęcić klientów i umożliwić im zakup naszych towarów lub usług. Pomaga zrozumieć powody dla których ludzie robią zakupy i w jaki sposób ich zachęcić, aby to właśnie u nas nabyli potrzebne dobra. Autor przedstawia istotne kwestie związane z zachowaniem sprzedawcy i obsługą różnego rodzaju osób. Wyróżnia kluczowe elementy potrzebne do odniesienia sukcesu w handlu. Zwraca głównie uwagę na szczerość, zaangażowanie, dostępność, uczciwość i bycie sobą. Podstępne zachowanie klient wyczuwa na kilometr, być może raz uda się kogoś zrobić w balona, jednak kolejny raz ten klient do nas nie wróci. Co gorsze, powie o nas znajomym i przekaże negatywną informację w mediach społecznościowych, co niestety może okazać się dla nas katastrofą.

Dla kogo jest ta publikacja?

W książce znajdziemy złote zasady profesjonalnego handlowca oraz rady dla osób niezwiązanych zawodowo z szeroko rozumianym handlem. Są w niej przedstawione absolutne fundamenty, które po zastosowaniu odzwierciedlą się w rzeczywistości. Każdy coś sprzedaje, nawet jeśli uważa że tak nie jest. Na co dzień sprzedajemy swoje pomysły, swój wizerunek, produkty i wiele innych rzeczy. Najważniejsze to sobie uświadomić, że każdy z nas ma na co dzień do czynienia z handlem na wielu płaszczyznach.

Czy warto przeczytać?

Książka jest napisana prostym i zachęcającym do czytania językiem. Jej zaletą jest to że odnosi się do sytuacji na naszym rodzimym rynku. Nie są oderwane od rzeczywistości i przedstawiają doświadczenia autora, który jednocześnie dogłębnie je analizuje i objaśnia. Wskazuje najważniejsze kwestie związane z tym co się udało oraz co poszło nie tak. Przedstawia sposoby na uniknięcie błędów w przyszłości na bazie swoich doświadczeń. Pokazuje co należy robić i jak się zachowywać aby odnieść sukces w sprzedaży. Na co składa się wiele istotnych elementów, a najwięcej nauki wyniesiemy ze stosowania tej wiedzy w praktyce.

W książce zostało przedstawionych wiele aspektów dotyczących sprzedaży – od umawiania spotkań, po zachowanie w jego trakcie, budowanie relacji, rekomendacje od klientów, a także techniczne aspekty naszego produktu czy też sklepu internetowego. Wszystko to składa się na skuteczną sprzedaż i sukces handlowca lub przedsiębiorcy. Zachęcamy Was do nabycia i przeczytania tej wartościowej pozycji, a z pewnością zwiększycie swoją efektywność w handlu.

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *