„Więcej niż wielkość. Dziewięć strategii biznesowych– czyli jak osiągnąć sukces w czasach napięć społecznych, nacjonalizmu gospodarczego i rewolucji technologicznej”

Więcej niż wielkość to prawdziwy poradnik wygrywania w XXI wieku! Odkryj strategie rozwoju organizacji w niepewnych czasach i niesprzyjających warunkach, które zapewnią Ci ponadprzeciętne rezultaty i pomogą zbudować organizację jutra. To wiedza poparta wieloletnimi badaniami nad firmami z różnych branż i rozmowami z liderami z całego świata.

Poznaj 9 strategii do osiągnięcia znakomitych wyników biznesowych

Więcej niż wielkość odpowiada na dwa fundamentalne pytania, przed którymi stoją dziś liderzy biznesu w świecie kształtowanym przez przełomowe zmiany technologiczne, gospodarcze i społeczne. Po pierwsze, czym jest wyjątkowa wydajność w nowej, niestabilnej erze? Po drugie, jak budować przewagę konkurencyjną w rzeczywistości, w której obowiązują nowe i często zmieniające się zasady?

Arindam Bhattacharya, Nikolaus Lang i Jim Hemerling, autorzy książki, przebadali setki firm i przeprowadzili dziesiątki wywiadów z liderami. Na ich podstawie stworzyli kompleksowe ramy budowania wysokowydajnej, odpornej, adaptacyjnej i społecznie odpowiedzialnej organizacji. W Więcej niż wielkość proponują menedżerom dziewięć strategii odnoszących się do każdego aspektu funkcjonowania firmy oraz zestaw zasad przywódczych, które mogą zapewnić firmom znakomite wyniki.

Każdej strategii został poświęcony osobny rozdział, dzięki czemu książka dostarcza wyczerpujących odpowiedzi na pytania nurtujące każdego lidera, przykładów z prawdziwego życia oraz inspiracji z różnych branż i rejonów geograficznych. Jak pisze w przedmowie Rich Lesser, dyrektor generalny BCG, Więcej niż wielkość to wszechstronny podręcznik, z którego menedżerowie „będą mogli zaczerpnąć wskazówki, jak ich firmy powinny funkcjonować w nowej, bardziej niespokojnej epoce napięć społecznych, nacjonalizmu gospodarczego i rewolucji technologicznej”.

Czego dowiesz się z książki?

  • Dlaczego musimy wyjść poza dwudziestowieczną definicję tego, co jest uważane za wielkie, jeśli chcemy osiągać rewolucyjne wyniki?
  • Jakie formy przewagi konkurencyjnej mają duże znaczenie dla osiągnięcia długotrwałego wzrostu w XXI wieku?
  • Jak 3 podstawowe siły zmieniają charakter globalnego biznesu (wpływ napięcia społecznego, nacjonalizmu gospodarczego i rewolucji technologicznej)?
  • Jakie 9 strategii może być źródłem sukcesu Twojego biznesu, pozwalającym osiągać „więcej niż wielkość”?
  • Jak budować zwinne, elastyczne i zdolne do adaptacji organizacje, które będą odporne na szoki gospodarcze

Patronat medialny nad książką objęli Books4Business, silanauki.pl