Przedwakacyjna edycja DIMAQ Voice Online już 28 czerwca!

Podczas wirtualnego spotkania dla entuzjastów digital marketingu wysłuchamy dwóch prelekcji, które poprowadzą:  Roman Mura i Barbara Krulich Woźnica (Caroda Polska), Piotr Bombol (Gameset), Mateusz Górecki (WE!RE FANTASY). Podczas wydarzenia dowiesz się jakie są globalne trendy w reklamie wideo z perspektywy firmy AdTech oraz jak tworzyć efektywne kampanie gaming marketingowe. DIMAQ Voice Online odbędzie się 28 czerwca, w godzinach 15.00 – 16.25, na platformie GetResponse.

Prelekcja I, godz. 15:05
„Globalne trendy w reklamie wideo z perspektywy firmy AdTech.”

Roman Mura, CEO Caroda Global

Barbara Krulich Woźnica, Marketing Managerka Caroda Polska

 

Czy jesteś reklamodawcą poszukującym nowych, bardziej wydajnych formatów reklamy wideo lub nowych źródeł przychodów z reklamy wideo? Przyjdź i posłuchaj naszej prezentacji – dane i rekomendacje od globalnej firmy AdTech pomogą Ci podjąć właściwą decyzję.

 

Z tej prelekcji dowiesz się:

  • Jaki jest odbiór reklamy wideo przez użytkowników w wybranych krajach?
  • Jakie są najbardziej wydajne formaty wideo i od czego ona zależy?
  • Jakie są pułapki poszczególnych rozwiązań i problemy, jakie się z nimi wiążą?
  • Jakie są przykłady innowacyjnych rozwiązań technicznych, które umożliwiają rozwiązanie tych problemów, oraz ich rezultaty.

 

Prelekcja II, godz. 15:35

„Jak tworzyć efektywne kampanie gaming marketingowe?”

Piotr Bombol, założyciel i Chief Strategy Officer w Gameset

Mateusz Górecki, Managing Director w WE!RE FANTASY

 

Gracze i fani esportu tworzą obecnie ogromną grupę konsumentów, do której mogą dotrzeć marki z różnych branż. Agencje oferują wiele narzędzi marketingowych, jednak nie wszystkie z nich są równie efektywne. Jak zatem tworzyć kampanie gaming marketingowe, które połączą cele biznesowe marki z oczekiwaniami i potrzebami graczy i fanów esportu?

 

Akredytacja DIMAQ

Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie: https://dimaq.pl/dimaq-voice-online/

 

Link do bezpłatnej rejestracji jest TU.

 

Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzenia na Facebooku.

 

Zostań prelegentem DV Online!

 

Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/ka podczas DV Online. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią nie zwlekaj, wyślij zgłoszenie wypełniając krótki formularz i zarezerwuj swój termin w nowym roku!

 

Co możesz zyskać będąc prelegentem DIMAQ Voice?

 

  • Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności)
  • Wzmocnisz swój ekspercki wizerunek
  • Zaprezentujesz ciekawe rozwiązania/case’y swojej firmy

 

Aby zostać prelegentem DIMAQ Voice nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.

 

PARTNER WYDARZENIA: GoldenSubmarine, Rocket Jobs

PATRONAT MEDIALNY NAD WYDARZENIEM OBJĘLI: Marketer+, sprawny.marketing, Brief.pl, Marketing przy Kawie, portalmedialny.pl, CEO Magazyn Polska, Marketing Progress, Medialna Perspektywa, Siła Nauki

 

O IAB Polska

 

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest organizacją zrzeszającą 230 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, w tym największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, firmy technologiczne oraz reklamodawców. Jego głównym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie wykorzystania internetu jako skutecznego narzędzia prowadzenia biznesu i komunikacji marketingowej. Propaguje skuteczne rozwiązania e-marketingowe i reklamowe, oraz tworzy, prezentuje i wdraża branżowe standardy jakościowe. Przygotowuje raporty, badania rynku online i poradniki, m.in. Raport Strategiczny czy AdEx, którego wyniki są bazą analiz wydatków reklamowych. Jest organizatorem konferencji (Forum IAB, IAB HowTo), konkursów (IAB MIXX Awards), warsztatów i szkoleń (Akademia DIMAQ). Jednym z flagowych projektów IAB Polska jest DIMAQ – standard kompetencji oraz program certyfikujący wiedzę z dziedziny e-marketingu.  IAB Polska działa od 2000 roku, jest częścią światowych struktur IAB, członkiem IAB Europe oraz IAB Tech Lab, a także Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, Krajowej Izby Gospodarczej, Business Center Club i Rady Przedsiębiorców przy Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców.
https://iab.org.pl/

 

O DIMAQ

 

DIMAQ to międzynarodowy program certyfikacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych. Dostępny Został opracowany przez ekspertów IAB Polska i wdrożony pod koniec 2015 roku. Program posiada rekomendację IAB Europe i jest dostępny w 9 europejskich krajach: Polsce, Bośni i Hercegowinie, Czarnogórze, Grecji, Rumunii, Serbii, Słowenii, Słowacji oraz na Cyprze). Egzamin weryfikuje wiedzę z zakresu marketingu cyfrowego na poziomie ogólnym i obejmuje zagadnienia z 12 obszarów, to m.in. strategia i planowanie, display advertising, social media i content marketing, mobile marketing, prawo w internecie, e-commerce, programmatic, analityka. Certyfikat – zgodny z założeniami Europejskiej Ramy Kwalifikacji jest ograniczony czasowo ze względuna dynamicznie rozwijającą się branżę marketingu cyfrowego. Po dwóch latach należy ponownie przystąpić do egzaminu bądź przedłużyć ważność certyfikatu poprzez uczestnictwo w programie recertyfikacji. https://dimaq.pl/