Kolejny DIMAQ Voice już 25 października! Poznaliśmy agendę wydarzenia.

Zapraszamy na październikową edycję wirtualnego spotkania DIMAQ Voice dla entuzjastów digital marketingu! W agendzie aż 3 wystąpienia – z obszaru programmatic, efektywnego targetowania i wykorzystania feminatywów w komunikacji marketingowej. 
Wystąpią: Grzegorz Marczak z Hybrid,  Mateusz Gołębiowski z agencji Pryzmat Media, oraz Magdalena Wójcik z agencji strategiczno-kreatywnej Kava.


Wydarzenie odbędzie się 25 października, w godzinach 15.00 – 16.30, na platformie LiveWebinar. Zapraszamy do bezpłatnej rejestracji: https://app.livewebinar.com/119-923-545

Agenda:

Prelekcja I, godz. 15:05

Nowe technologie w kampaniach programmatic. Machine learning w targetowaniu kontekstowym, obecne możliwości oraz przyszłość kampanii digitalowych.
Grzegorz Marczak, Sales Director CE, Hybrid

Wykorzystania targetowania kontekstowego w kampaniach e-commerce – detekcja na żywo i feed produktowy. Warsztaty interaktywne z technologią.

Czego dowiesz się z tej prelekcji:

  • Technologia computer vision – na czym polega wysokiej klasy targetowania kontekstowego w zastępstwie plików cookie.
  • Warsztaty interaktywne z technologią – sprawdzimy jakie elementy rozpozna algorytm na Waszych zdjęciach bądź materiałach video.
  • Brand Safety – wyzwania i możliwości.
  • Nowe zastosowania i przyszłość wykorzystania targetowania kontekstowego w kampaniach e-commerce – detekcja na żywo i feed produktowy. Na koniec kilka case studies!

Prelekcja II, godz. 15:35

Trafność jako podstawa taniej reklamy.
Mateusz Gołębiowski, Założyciel i CEO, Pryzmat Media.

Trafność rozumiana jako jakość zasobów wykorzystywanych w reklamie, ma ogromny wpływ na jej efektywność i koszt. Na przykładzie Facebook Ads, Google Ads oraz Allegro Ads Mateusz przedstawi w jaki sposób sprzedawać więcej płacąc mniej.

Czego dowiesz się z tej prelekcji:

  • Systemy reklamowe – charakterystyka systemów wraz z przykładami.
  • Lejek sprzedażowy – skrótowe omówienie etapów, przez które reklamodawca musi przeprowadzić klienta przed zakupem.
  • Koszt i konwersja – elementy, które wpływają na cenę kliknięcia i współczynnik konwersji w omawianych systemach.
  • Trafność to podstawa – wspólny czynnik jako generalna zasada pozwalająca zwiększać efektywność reklam.

Prelekcja III, godz. 15:05

 

Nie takie straszne jak je malują, a bardzo potrzebne. Feminatywy w komunikacji marketingowej.

Magdalena Wójcik, Content designerka, Kava

Feminatywy, czyli żeńskie formy wyrazów, cały czas budzą spore kontrowersje. Większość marek wciąż unika ich jak ognia w swojej komunikacji – wykluczając tym samym sporą część swojej grupy odbiorczej. W swojej prezentacji przedstawię wyniki najnowszych badań na temat feminatywów i zaprezentuję przykłady ich zastosowania w komunikacji wybranych marek.

Czego dowiesz się z tej prelekcji:

  • Czym są feminatywy.
  • Za i przeciw – argumenty przytaczane przez przeciwników używania feminatywów i kontrargumenty wynikające z zasad polszczyzny i historii.
  • Badania – analiza badań przeprowadzonych przez portal pracuj.pl i bank BNP Paribas dotyczących użycia feminatywów.
  • Przykłady komunikacji marketingowej marek, które stosują feminatywy.
  • Komunikacja neutralna płciowo – praktyczne wskazówki, jak pisać teksty neutralne płciowo, które nie wykluczają odbiorczyń.

Akredytacja DIMAQ

Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie: https://dimaq.pl/dimaq-voice-online/

Zapraszamy do bezpłatnej rejestracji na stronie DIMAQ >   

Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzenia na Facebooku.

PARTNER WYDARZENIA: GoldenSubmarine, Rocket Jobs

PATRONAT MEDIALNY NAD WYDARZENIEM OBJĘLI: Marketer+, sprawny.marketing, Brief.pl, Marketing przy Kawie, portalmedialny.pl, CEO Magazyn Polska, Marketing Progress, Medialna Perspektywa, Siła Nauki

O IAB Polska

 

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest organizacją zrzeszającą 230 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, w tym największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, firmy technologiczne oraz reklamodawców. Jego głównym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie wykorzystania internetu jako skutecznego narzędzia prowadzenia biznesu i komunikacji marketingowej. Propaguje skuteczne rozwiązania e-marketingowe i reklamowe, oraz tworzy, prezentuje i wdraża branżowe standardy jakościowe. Przygotowuje raporty, badania rynku online i poradniki, m.in. Raport Strategiczny czy AdEx, którego wyniki są bazą analiz wydatków reklamowych. Jest organizatorem konferencji (Forum IAB, IAB HowTo), konkursów (IAB MIXX Awards), warsztatów i szkoleń (Akademia DIMAQ). Jednym z flagowych projektów IAB Polska jest DIMAQ – standard kompetencji oraz program certyfikujący wiedzę z dziedziny e-marketingu.  IAB Polska działa od 2000 roku, jest częścią światowych struktur IAB, członkiem IAB Europe oraz IAB Tech Lab, a także Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, Krajowej Izby Gospodarczej, Business Center Club i Rady Przedsiębiorców przy Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców.
https://iab.org.pl/

O DIMAQ

 

DIMAQ to międzynarodowy program certyfikacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych. Dostępny Został opracowany przez ekspertów IAB Polska i wdrożony pod koniec 2015 roku. Program posiada rekomendację IAB Europe i jest dostępny w 9 europejskich krajach: Polsce, Bośni i Hercegowinie, Czarnogórze, Grecji, Rumunii, Serbii, Słowenii, Słowacji oraz na Cyprze). Egzamin weryfikuje wiedzę z zakresu marketingu cyfrowego na poziomie ogólnym i obejmuje zagadnienia z 12 obszarów, to m.in. strategia i planowanie, display advertising, social media i content marketing, mobile marketing, prawo w internecie, e-commerce, programmatic, analityka. Certyfikat – zgodny z założeniami Europejskiej Ramy Kwalifikacji jest ograniczony czasowo ze względuna dynamicznie rozwijającą się branżę marketingu cyfrowego. Po dwóch latach należy ponownie przystąpić do egzaminu bądź przedłużyć ważność certyfikatu poprzez uczestnictwo w programie recertyfikacji. https://dimaq.pl/